Τί είναι αντισυνταγματικό τελικά;


Mια αποπειρα συμπυκνωσης των επιχειρηματων κατα της νομιμοτητας των δημοσιων βαρων που εχουν επιβληθει (η διατηρηθει ιδια !) απο το 2008, ανευ εισοδηματικων κριτηριων η παρα τα μηδενικα η χαμηλα εισοδηματα των φορολογουμενων :

Tι ειναι αντισυνταγματικο τελικα?

α) Η προυποθεση ασκησης ενδικοφανους προσφυγης (ως προυποθεση για την ασκηση δικαστικης προσφυγης επειτα!) στην υπηρεσια εξωτερικης επανεξετασης που χρειαζεται 4 ολοκληρους μηνες να απαντησει και αποτελειται απο ατομα χωρις καν δικαστικη – νομικη καταρτιση και που αποδεδειγμενα ΔΕΝ εξεταζουν λογους συνταγματικοτητας, που ειναι και οι κυριοι λογοι της εποχης.

-Αντιθεση στην αρχη της αναλογικοτητας και την προσβαση στη δικαιοσυνη

 

β) Η προκαταβολη του 50% του φορου (!) ως προυποθεση παραδεκτου για να εξεταστει η..ενδικοφανης προσφυγη στην ως ανω  επιτροπη και αρα και ως προυποθεση να ασκηθει και η επομενη προσφυγη στα δικαστηρια (αφου ειναι σιγουρη Η ΜΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ στην επιτροπη!!)

-ΕΜΠΟΔΙΟ στο δικαιωμα ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

 


γ) Τα τεκμηρια των 3.000 ευρω και λοιπα μονο και μονο επειδη  ασκει κανεις ελευθερο επαγγελμα.

Να σημειωθει οτι υπαρχουν ΜΟΝΟ ανυψωτικα του εισοδηματος τεκμηρια και ουδεν καθυψωτικο! Σε αλλες χωρες το μικρο εισοδημα θεωρειται  λογος ενισχυσης και επιδοματων – σε εμας αλλοτε λογος για κοινωνικο μερισμα αλλοτε λογος για συντριπτικη φορολογηση. αν δεν ξερουν να ξεχωρισουν την ηρα απ το σταρι ας παραιτηθουν.


 

δ) Ο φορος 26% απο το πρωτο ευρω. Στην ουσια ειναι φορος που αφαιρεσαν απο τα μεγαλα εισοδηματα (που παλια πληρωναν περισσοτερο) και τον  επιμοιρασαν στη φτωχολογια, δηλαδη σε οσους εχουν εισοδημα απο ΜΗΔΕΝ εως 10.000 ευρω καταργωντας το αφορολογητο και το Συνταγμα.

Αντιθεση στο μισο συνταγμα. αξιοπρεπεια, αναλογικη συνεισφορα, δικαιωμα στην εργασια (απο την οποια εξωθειται κανεις σε παραιτηση λογω χρεωσης κλπ)


 

ε) Το τελος επιτηδευματος χωρις καμια αλλη αναλυση.

Αντιθεση στο μισο συνταγμα. Αξιοπρεπεια, αναλογικη συνεισφορα, δικαιωμα στην εργασια (απο την οποια εξωθειται κανεις σε παραιτηση λογω χρεωσης κλπ)


 

στ) Η προκαταβολη φορου 50% για το …επομενο ετος (!!!) – πρωτακουστο μετρο, ενας εξαθλιωμενος που δεν εχει επαρκες εισοδημα, απο που κι ως που θα..προκαταβαλλει ηδη φορου για επομενο ετος? Εντελως γελοια και πρωτακουστη διαταξη. 

– Αντιθεση σε αναλογικη συνεισφορα και αξιοπρεπεια

 


 

ε) Οι ασφαλιστικες εισφορες συνταξης και υγειας στο βαθμο που επιβαλλονται και πιστωνονται ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ σε ολους ανεξαρτητα του εισοδηματος (παραστασεων, κλπ) καθενος.

-Αντιθεση σε ολοκληρο το Συνταγμα.


 

Αντικειμενο προσβολης :

 Το εκκαθαριστικο 2014 με τις επιμερους διαταξεις βασει των οποιων επιβαλλονται

– Τα τεκμηρια

– Ο φορος 26% επι πραγματικου + τεκμαρτου εισοδηματος

– Το τελος επιτηδευματος

– Το ΕΕΤΗΔΕ (νομολογια ΑΠ 2014)

– Ο ΕΝΦΙΑ (νομολογια Γαλλικων & Γερμανικων Δικαστηριων)


Ακολουθει λιστα με τα κατα σειρα προτεραιοτητας σχετικοτερα αρθρα, θεωρια & νομολογια που εχω συνταξει η επισημανει εως σημερα:

1. Ευεργέτημα πενίας : Αρκεί η πιθανολόγηση ότι η περιουσιακή κατάσταση του αιτούντος δεν του επιτρέπει να καταβάλει τα έξοδα της δικης. 14/2013 Μον. Πρωτοδικείου Λασιθίου

2. Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα της ΕΕ των 26 που δεν έχει θεσπίσει κατώτατα όρια κοινωνικής προστασίας των απόρων

3. Το χρηματικό όριο της φτώχειας στη χωρα μας, κατα την Στατιστική Υπηρεσία (ΕΛΣΤΑΤ) : 7.178 ευρω

4. Oι Ελληνες διώκονται ποινικά για φορολογικά θέματα 243 φορές περισσότερο από ό,τι στις ΗΠΑ, όπου η IRS μπορεί ακόμη και να διαγράψει τις οφειλές του φορολογουμενου στο δημόσιο (Economic Hardship)!

5. Καθήκον εθνικό η αμφισβήτηση των εξοντωτικών τεκμηρίων διαβίωσης

6. Το αφορολόγητο όριο ως τεκμήριο και ως όριο σεβασμού της ανθρώπινης αξιοπρέπειας

7. Η θέσπιση κατώτατου ορίου αφορολόγητου ποσού: απλή δυνατότητα ή συνταγματική επιταγή;

8. Η μερική αντισυνταγματικότητα του τέλους επιτηδεύματος & φόρου 26% 

9. Η αποδόμηση της υπερφορολόγησης απάντων των ελευθέρων επαγγελματιών με πρόσχημα τη φοροδιαφυγή.

10. Οι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους.

11. Μερική Αντισυνταγματικότητα των φορολογικών και εν γένει δημοσιονομικών βαρών 

12. Ίδρυση «φορολογικών ειρηνοδικείων» για την ανάσχεση της υπερχρέωσης στο δημόσιο

13. Mαζική προσβολή των φορολογικών και άλλων βαρών απευθείας απο την ηλεκτρονική «Γενική Εικόνα«

14. Η σπουδαιοτητα της 293/2014 Α.Π. για το ΕΕΤΗΔΕ και για τα υπολοιπα δημόσια βάρη

15. Συνταγματικά δικαστήρια Γερμανίας και Γαλλίας : μόνο περιουσία που φέρνει εισόδημα υπόκειται σε φόρο.

16.  ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΔ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ 

17.  Ομολογία της συνταγματικής εκτροπής των θεμελιωδών ατομικών δικαιωμάτων στην Ελλάδα.

18.  Η ακύρωση όλων των δημοσίων βαρών (φόρων, εισφορών, τελών) με απλά λόγια.


Εχουμε λοιπον :

α. Αντίθεση στο άρθρο 4.5 του Συντάγματος περί συμμετοχής των Ελλήνων στα βάρη ανάλογα με τις δυνάμεις τους αλλα και στο 4.1 καθως ιδια εισοδηματα διαφορετικων ομαδων (ελευθερων επαγγελματιων-αγροτων-μισθωτων-βουλευτων-δικαστων) φορολογουνται με διαφορετικο τροπο ενω μαλιστα η συνολικη συνεισφορα των ελευθερων επαγγελματιων στα δημοσια βαρη ειναι μακραν η μεγαλυτερη καθως καταβαλλουν και υπερογκες ασφαλιστικες εισφορες.

Ετσι καποιος αυτοπασχολουμενος με 7.000 ευρω εισοδημα θα καταβαλλει ολο το εισοδημα του στο κρατος!!! Πραγμα που δεν συμβαινει με τις λοιπες επαγγελματικες ομαδες!

«Είναι φανερό ότι οι «δυνάμεις», στις οποίες αναφέρεται το Σύνταγμα, είναι οι περιουσιακές δυνάμεις, και όχι οι πνευματικές ή οι μυϊκές ή. . . οι ορμονικές δυνάμεις του φορολογουμένου. Αυτό ορίζετο καθαρά στο Σύνταγμα, όπως ήταν διατυπωμένο πριν από την αναθεώρηση του 1911: «αναλόγως της περιουσίας».
Η αντικατάσταση της φράσης αυτής με την αόριστη διατύπωση «αναλόγως των δυνάμεων» έγινε, όπως μας πληροφορούν οι συνταγματολόγοι, απλώς και μόνο για να διευκολυνθεί η επιβολή της προοδευτικής φορολογίας προσθέτουν όμως ότι, και με την καινούργια διατύπωση, «η φράσις «αναλόγως των δυνάμεων» σημαίνει βεβαίως ότι η υποχρεωτική εισφορά δεν πρέπει να ορίζεται αυθαιρέτως, αλλ’ εκτιμώμενης της οικονομικής ικανότητος εκάστου». (Σβώλος – Βλάχος, Το Σύνταγμα της Ελλάδος, 1 1954 σελ. 222- Κώστας Μπέης, Τα αμάχητα τεκμήρια είναι αντισυνταγματικά, 1978).


β. Αντίθεση στο συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της εργασίας που υποτίθεται ότι προστατεύει το Κράτος (Άρθρο 22 : «H εργασία αποτελεί δικαίωμα και προστατεύεται από το Kράτος, που μεριμνά για τη δημιουργία συνθηκών απασχόλησης όλων των πολιτών και για την ηθική και υλική εξύψωση του εργαζόμενου αγροτικού και αστικού πληθυσμού»).

Εν προκειμένω το απαγορεύει πρακτικά, απόλυτα και αυθαίρετα, με την θέσπιση των ρηθεισων υπέρογκων υψών φορών, αφου ηδη χιλιαδες επιχειρησεις εκλεισαν και χιλιαδες ομοιως επιστημονες και επαγγελματιες παραιτηθηκαν απο το επαγγελμα τους απο το φοβο της υπερχρεωσης, λογω φορων και εισφορων!


γ. Αντιθεση στην αρχη της αναλογικοτητας :

Η υπερφορολογηση είναι υπό τις ως άνω ανατρεπτικές προϋποθέσεις ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ, όταν υπάρχει κίνδυνος :

1) Ανεπαρκείας κάλυψης βασικών βιοτικών αναγκών του υπόχρεου, που ανιχνεύεται όταν το εισόδημα του είναι μικρότερο από το ποσό του παλαιού αφορολογήτου (12.000 ευρώ) που είναι και το όριο της αξιοπρεπούς διαβίωσης, ποσό μάλλον όταν είναι στο μισό του ορίου αυτού.
2) Αναγκαστικών μέτρων που θα εξαθλιώσουν έτι περισσότερο τον οικονομικά αδύνατο υπόχρεο (κατάσχεση μικροκαταθεσεων του, αυτοκίνητου του κλπ)
3) Εξοδος του από το επάγγελμα, λογω της υπερχρέωσης του , και δεν θα μπορεί να εργάζεται,
4) Αντιμετώπιση του ως …. απατεώνα (διότι τα κρατικά ταμεία παρόλα αυτά τον θεωρούν εύπορο και απαιτούν και φόρους και ένα σωρό ακόμα βάρη)
5) Μη θεμελίωσης συνταξιοδοτικού δικαιώματος
6) Στέρησης δικαιώματος πρόσβασης στην υγεία


δ. Αντιθεση στο «Άρθρο 21(Προστασία οικογένειας, γάμου, μητρότητας & παιδικής ηλικίας). 

1. H οικογένεια, ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και ο γάμος, η μητρότητα και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του Kράτους. 

3. Tο Kράτος μεριμνά για την υγεία των πολιτών και παίρνει ειδικά μέτρα για την προστασία της νεότητας, του γήρατος, της αναπηρίας και για την περίθαλψη των απόρων.

Είναι προσβολή για μια ευνομούμενη πολιτεία να ζητά σχεδόν το… μισό η και… ολόκληρο το εισόδημα ενός ασθμαίνοντος επαγγελματία για να …καλύψει τις τρύπες των ταμείων της! Τι σοι οικογενεια θα κανει ενας τετοιος εξαθλιωμενος ανθρωπος , που καλα καλα δεν μπορει να συντηρησει τον εαυτο του?


ε. Αντιθεση στην αρχη της ανθρωπινης αξιοπρεπειας (αρθρο 2 Συνταγματος):

Ti αξιοπρεπεια απομενει σε εναν ανθρωπο οταν εχοντας ηδη πολυ χαμηλα εισοδηματα , του ζητειται να καταβαλλει για φορους και εισφορες το μεγαλυτερο ποσοστο εξ αυτων, ενω προφανως δεν του επαρκουν να επιζησει!

Τι διατροφη, ενδυση, υποδυση, στεγαση κλπ μπορει να εξασφαλισει, και σε ποια κοινωνικη η αλλη υποχρεωση μπορει να ανταποκριθει, ποσο μαλλον σε καποιο βιοτικο δικαιωμα, στην δημιουργια οικογενειας κλπ, οταν του ζητειται φορος, η αλλο βαρος για εισοδημα…. 3.000 η 6.000 ευρω!


στ.  Αντιθεση στο Αρθρο 5 ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ (Ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας) :

 Kαθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Xώρας, εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη.

Περιττο να πουμε οτι ουδεμια αναπτυξη προσωπικοτητας μπορει να υπαρχει οταν δεσμευεται ολοκληρο το ατομικο εισοδημα του πολιτη και ζει με το φοβο διωξεων και κατασχεσεων. Ουτε χομπι μπορει να εχει, ουτε εκπαιδευση, ουτε ταξιδια, ουτε δημιουργικες ενασχολησεις. Καθηλωνεται σε μια νεκρη ζωη.

Advertisements